PracaGrupypl.praca.dyskusjetaryfikator płacowy › Re: taryfikator płacowy
  • Data: 2002-07-10 10:52:36
    Temat: Re: taryfikator płacowy
    Od: GL <grendel@REMOVE_THIS.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Jul 2002 11:38:07 +0200, <g...@p...onet.pl> wrote:

    >Szukam porady
    >
    >Co sądzicie o sytuacji gdy wynagrodzenie jest niższe niż przewiduje to
    >taryfikator płacowy dla danego stanowiska. W firmie mówią, że jest trudna
    >sytuacja itp. Czy to jest w porządku?

    Wszystko jest w porządku, jeśli wszyscy pracownicy dostali po pensji,
    gdy sytuacja firmy jest niepewna. Znam wiele przypadków, gdzie usilne
    ukrywanie stanu finansów firmy zakończyło się kompletnym bankructwem i
    wszyscy pracownicy wylądowali na bruku. Dopóki pracodawca płaci Ci
    Zus, to wszystko jest w porządku, moim zdaniem. Wiele bym dał, żeby
    móc mieć ubezpieczenie - narazie wciąż pracodawcy wykorzystują moje
    talenty i zlecają prace w ramach umowy o dzieło - a jak wiadomo -
    ubezpieczeń z tego żadnych nie ma ;-(.

    GL