PracaGrupypl.praca.dyskusjetajne zarobki › Re: tajne zarobki
    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: tajne zarobki
    Date: Wed, 26 Apr 2006 21:52:00 +0200

    W wiadomości <news:e2nlgn$4$1@news.wp.pl>
    zasit <z...@w...pl> pisze:

    > oczywiscie ze nie za sam papierek
    > ale pamietaj ze politechniki to nie jakies tam uniwerki i bardzo
    > ciezko robic cokolwiek bo po prostu nie ma na to czasu

    Wiem to doskonale, ale dzięki Bogu nie ma jeszcze przymusu studiowania na
    takich uczelniach. Zwłaszcza w trybie dziennym.
    Jeśli jednak ktoś się już na to decyduje to powinien zdawać sobie sprawę, że
    zyskując tytuł inżyniera nie zyskuje statusu Bóg wie kogo, któremu należą
    się Bóg wie jakie zarobki, bo on jest Wielkim Panem Inżynierem. Niestety,
    absolwenci uczelni technicznych niezwykle rzadko zdają sobie z tego sprawę.

    > dlaczego ciagle bronisz pracodawcow?

    Bo jestem pracodawcą, który postawił na zatrudnianie (i dokształcanie na
    miejscu) właśnie młodych inżynierów.
    I jestem chwilami przerażona tym, w jaki sposób nadal "nauczają" uczelnie
    techniczne i jakich ludzi wypuszczają dając im do rąk dyplomy i tytuły.

    > ja nie mowie ze cos chce od razu ale nigdy nie spotkalem sie z tym
    > zeby pracodawca zweryfikowal moja wiedze i umiejetnosci tak w
    > praktyce typu masz tydzien czasu na to zrob to, opisz, zapoznaj sie i
    > my cie potem ocenimy

    Miałeś widocznie pecha. U nas przeważnie zatrudnia się ludzi na okres
    próbny. I wtedy płaci się im właśnie ok. 1000 zł na rękę. Są tego świadomi.
    Jak również tego, że po okresie próbnym, jeśli się sprawdzą, dostaną
    podwyżkę w wysokości do 40%.
    A potem, w ciągu kolejnych okresów pracy dostają (w zależności od postępów)
    premie uznaniowe i/lub podwyżki. Trudno, by na samym wstępnie zarabiali
    tyle, ile ceniony, doświadczony inżynier-specjalista.

    --
    Nixe