PracaGrupypl.praca.dyskusjeszykuja sie obwarowania zawodu informatyka? › Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
    From: "Braian" <b...@p...interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
    Date: Tue, 23 Dec 2003 13:28:25 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@212.69.73.203

    "
    >- Wcześniej czy później powstaną zapisy, które skodyfikują tę profesję -
    >zapowiada szef Izby Wacław Iszkowski
    "

    Ale przeciez uregulowania juz sa!!!!
    Dyktuje je sam rynek pracodawca / pracownik!!!
    Jakie uregulowania,
    ano certyfikaty roznych firm IT, szkolace specjalistow....
    np CISCO, ORACLE.... wiele innych....
    jak nie masz odpowiedniego certyfikatu (ktory otrzymasz po zdaniu egazminu
    po kursie + odpowiednia
    praktyka) to zapomnij o dobrej pracy, nikt rozumny nie posadzi cie przy AS w
    banku czy innej instytucji....

    Jakie regulacje ta Izba z Iszkowskim na czele chce wprowadzac ? - tu
    ewidentnie chodzi o sciaganie kasy na
    dzialanie wspomnianej izby....
    Normalnie zarzna ludzi...
    Nie no... ja przepraszam... ostatni gasi swiatlo....

    Pozdrawiam
    Braian