PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukam pracy › Re: szukam pracy
    From: <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szukam pracy
    Date: 13 Apr 2002 14:39:30 +0200

    > gdzie mi proponuja po 700 zl bo to mi na rachunki niewystarczy. jest to
    wedlug
    > mnie ponizej godnosci ludzkiej. <ciach>

    Co z tego, że narachunki nie starczy. Jak w ogóle nie pracujesz to Ci starcza.
    Od czegoś zawsze trzeba zaczynać. Komu i na co twoja robotyka i automatyka -
    poza tym że ładnie brzmi.
    A jesli nie robotyka i automatyka tzn. że masz średnie ogólnokształcące
    (prawodpodobnie wykształcenie), więc czego oczekujesz.
    Tak fajnie jest zacząc z drugiej półki, ale jak nie można, to wyszukaj firmę za
    700,może jak sie sprawdzisz awansujesz, może jak bedziesz za dobry to Cię
    zwolnią.Ok
    Ale co sie nauczyłeś to Twoje, może złapiesz jakieś kontakty (u podwykonawców,
    konkurencji). Siedząc w domu i pisząc jak ci cieżko nic nie zrobisz, nie
    zarobisz, a jedynie wypadniesz z rynku i w ogóle nikt nie bedzie nawet czytał
    CV, od człowieka który od roku nic nie robi.
    pozdrófka
    PRAWOmyślny