PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukam grafika - to nie ogloszenie › Re: szukam grafika - to nie ogloszenie
    From: "neuter" <n...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szukam grafika - to nie ogloszenie
    Date: Tue, 29 Apr 2003 08:48:03 +0000 (UTC)

    > a nie mozesz dac - ewentualnym chetnym do pracy u Ciebie grafikom - w celu
    > testow do zrobienia czegos co juz istnieje? gotowego projektu? zeby np. go
    > zrobili w okreslonym czasie i zeby on dzialal tak jak dziala ten co im
    > pokazujesz. sprawdzisz wtedy ich umiejetnosci i szybkosc dzialania, proces
    > myslowy, organizacje pracy i nikt nie bedzie sie burzyl ze mu nie placisz

    To nie jest dobry pomysł bo robiąc kopie nie wykażą się własną inwencją,
    pomysłami, sposobami budowy nawigacji czy layout'u. Ja myślę, że dobrym
    rozwiązaniem byłoby zlecenie zrobienie strony o absurdalnej tematyce, tak by
    wiadomo było, że pracodawca nigdzie jej nie wykorzysta i nie jest to żadne
    zlecenie np. Strona Miłośników Oprysków Kukurydzy na Sachalinie :) - to jest
    wyzwanie nie tylko techniczne/technologiczne/plastyczne - tu jeszcze trzeba
    wykazać się odpowiednią dawką abstrakcji, a ta grafikowi jest moim zdaniem
    potrzebna :) pzdr, neuter