PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukam grafika - to nie ogloszenie › Re: szukam grafika - to nie ogloszenie
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szukam grafika - to nie ogloszenie
    Date: 28 Apr 2003 04:49:43 -0700

    tinta <t...@a...pl> writes:

    > Chodzi głównie o to ( nie wiem, byc może nie wyraziłem się dokładnie) że ja
    > po prostu muszę zobaczyć że kandydat da rade zrozumieć i zrobić to o co mi
    > chodzi - te prace trafiają do określonego systemu ( mówimy o grafice dla
    > www) i portfolio mi w żaden sposób nie załatwia sprawy. Muszę widzieć czy

    zalatwia, jesli masz do czynienia z webdesignerem - to wtedy jego
    portfolio to sa zaprojektowane przez niego strony www, ktore mozesz
    sobie on-line sprawdzic i porownac, czy ktoras jest na takim poziomie
    grafiki i komplikacji jak to, co ty chcesz.

    > kandydat wie co ma z przekazanym zadaniem zrobić, wie ile mu na to będzie
    > potrzeba czasu i ile za to będzie chciał pieniędzy. Dlatego też te "zadane
    > testowe" jest takie ważne.

    ale to troche dziwne, imho. zadania testowe to sie daje ludziom,
    ktorych sie chce zatrudnic na stale.
    na zlecenie czy umowe o dzialo to spisujesz umowe, gdzie jest
    specyfikacja, termin dostarczenia i cena i obie strony
    podpisuja. grafik nie dostarczy na czas tego co zamowiles - nie
    dostaje kasy i juz a ty szukasz nastepnego.

    zreszta, jesli to duze naprawde zlecenie a ty masz malo czasu to z
    takim zleceniem idzie sie do studia designerskiego - oni maja
    odpowiednich fachowcow i przynajmniej na czas dostarcza. oczywiscie sa
    tez drozsi - ale za jakosc wykonania i czas trzeba niestety placic
    wiecej, bo od tego sa zawodowcy.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net