PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukałem w infor.pl o godzinach nadliczbowych na umowę zlecenie i nic

  • 1. Data: 2002-08-22 07:53:49
    Temat: szukałem w infor.pl o godzinach nadliczbowych na umowę zlecenie i nic
    Od: "Grzegorz Feret" <f...@o...pl>

    Pomóżcie!

    Pracuję na umowę zlecenie niecały miesiąc . Wiem że firma jest nie uczciwa
    [byli pracownicy podpalili samochody szefa] wiec spadam z tej firmy i tu
    pytanie mówią że za godziny nadliczbowe mogą mi wypłacić pod koniec roku .
    Jak jest z tym jeśli wiecie odpowiedzcie jak nie proszę o podpowiedz gdzie
    szukać

    pozdrawiam

    frecio

  • 2. Data: 2002-08-22 09:32:27
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Feret" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pomóżcie!
    >
    > Pracuję na umowę zlecenie niecały miesišc . Wiem że firma jest nie uczciwa
    > [byli pracownicy podpalili samochody szefa] wiec spadam z tej firmy i tu
    > pytanie mówiš że za godziny nadliczbowe mogš mi wypłacić pod koniec roku
    .
    > Jak jest z tym jeœli wiecie odpowiedzcie jak nie proszę o podpowiedz gdzie
    > szukać
    >
    > pozdrawiam
    >
    > frecio

    A to przy umowie - zlecenie są jakieś godziny nadliczbowe? Pierwsze słysze
    (ale może się mylę)

  • 3. Data: 2002-08-22 15:11:06
    Od: "Asia" <w...@h...pl>

    Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > .

    > A to przy umowie - zlecenie są jakieś godziny nadliczbowe? Pierwsze
    ____________________
    ja też twierdzę, ze przy umowie zlecenia nie ma godzin nadliczbowych!
    Moze jakies dodatkowe masz na mysli, nie opłacone, nie wiem..ale chyba nie
    nadgodziny wg KP!

    ,~
    ('v')__
    (/ \ `/