PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!! › Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    From: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    Date: Tue, 4 Jan 2005 21:06:12 +0100
    Sender: o...@o...pl@gw2.interpc.pl

    Jan Kowalski w news:1471386440.20050104202428@kowalski.pl napisał(a):

    > Jest stanowisko. Ja potrafię to robić, bo mam doświadczenie.
    > Moje doświadczenie kosztuje 15.000zł mniesięcznie i na tyle się
    > wyceniam. A jeśli pracodawca nie będzie oczekiwał aż tak wiele,
    > to ja nie chcę robić czegoś prymitywniejszego za 500zł,
    > bo nie o to mi chodzi.

    Spora różnica pomiędzy 15 000 i 500 zł. W moim przykładzie były mniejsze
    różnice ;-) Czy podejmiesz się pracy za np. 10 000 jeśli wiesz, że nie z
    całej Twojej wiedzy pracodawca będzie korzystał, albo czas pracy będzie
    krótszy? Jeśli będziesz wiedział, że chętnie skorzystałby z czegoś
    jeszcze... np. z większej dyspozycyjności, albo chciałby abyś się czegoś
    douczył. Nadal będzie to 15 000, czy podniesiesz cenę do 20 000?

    > Smutne piszę dlatego, bo złapie się za robotę za 500zł jak nie mam co
    > jeść, chociaż możliwości mam na 15.000zł. To chyba nie jest wesołe?

    W tym kontekście jak najbardziej nie jest.

    pozdrawiam
    Greg