PracaGrupypl.praca.dyskusjeszkolenia i lojalki › Re: szkolenia i lojalki
  • Data: 2006-07-07 10:23:19
    Temat: Re: szkolenia i lojalki
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > (Każdy prawnik powie Ci, że jeśli dorosły nieubezwłasnowolniony człowiek
    > podpisuje cokolwiek bez pistoletu przystawionego do głowy, to przyjmuje
    > się,
    > że wie co robi, i żadne groźby utraty pracy nie mają tu znaczenia.)

    witam Cie serdecznie Jolu! :))

    lojalki pociagaja za soba tez zobowiazania ze strony szefa (np. niemoznosc
    pracy w konkurencji przez jakis czas = zobowiazanie do wyplacania
    okreslonej kwoty przez bylego szefa). Raz tego nie dopelni (a zadko
    ktoremu chce sie placic) i lojalka nie jest juz wazna...

    Pozdrowienia Jolu rowniez od mojej Zony i Pcmci (nasz kot) :)

    Bonza