PracaGrupypl.praca.dyskusjeszkolenia cisco › Re: szkolenia cisco
    From: "Enif" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szkolenia cisco
    Date: Mon, 27 May 2002 20:24:20 +0200

    Użytkownik "pp ss" <p...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:act0f7$6jc$1@news.gazeta.pl...

    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Sam zastanawialem sie czy warto. I uwazam ze raczej tak.
    Poznasz techniczny angielski, dostaniesz do raczki materialy,
    ktorych szukalbys godzinami po sieci
    .
    Ale na instruktorow za bardzo nie licz (przynajmniej w moim wypadku)
    nie wiem moze ja jestem po informie po politechnice i mam pewne wymagania
    no coz ... ;)))) Po prostu dla mnie sa oni super znawcami tematu. O tyle.

    Masz dostep do routerow, to czego sie nauczysz to Twoje.
    Szukaj tylko akademii za 500zl a nia za 1500zl za semestr bo rozpietosc
    cen jest rzeczywiscie tak ogromna.

    Mowiac wprost za ok. 500 za semestr czyli ok. 2000zl caly program to warto,
    ale dac 1500zl za semestr czyli ok. 6000zl za caly program to juz nie.
    Chyba ze w Twoim przypadku pieniadze nie graja roli ... ;)
    Albo naciagniesz swojego pracodawce ;)

    Enif