PracaGrupypl.praca.dyskusjeszkolenia cisco › Re: szkolenia cisco
    From: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szkolenia cisco
    Date: Mon, 27 May 2002 07:55:05 +0000 (UTC)
    Sender: Lukasz Wojtow <r...@l...euromedia.pl>

    Jakub <j...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Od pewnego czasu zastanawiam si? nad podj?ciem kursu Cisco - CCNA.
    > Chcia?em si? dowiedzie? jak to wygl?da (ze strony uczestnika) O ile strony
    > WWW zach?caj?, to jednak wola? bym by? przygotowany na "niespodzianki".
    czesc
    skonczylem dwa semestry takiego kursu, przerwalem ze wzgledu na zmiane miejsca
    zamieszkania. mozna powiedziec ze nie ma niespodzianek.

    > Wiem, ?e trzeba zna? do?? dobrze angielski, no i interesowa? si?
    > komputerami(oczywi?cie).
    angielski to podstawa ale wystarczy srednia znajomosc.

    > Zastanawiam si? czy jest ci??ko, jak wygl?da
    > kszta?cenie, czy pozostawiaj? samego i czy wyk?adowcom zale?y.
    nie wierz w zadne odpowiedzi na to pytanie. u nas w szkole mielismy dwoch
    ludzi ktorzy tego ucza. pan S. to typ, ktory nie robi nic oprocz
    przetlumaczenia tekstu, a pan M. to gosc ktory potrafi wszystko ladnie wyjasnic.
    nie ma reguly

    > I ostatnie -
    > jaki jest egzamin certyfikuj?cy CCNA. Licz?, ?e podzielicie si?
    > do?wiadczeniami.
    na egzaminie jeszcze nie bylem, wiem odpowiem z drugiej reki - jedziesz do
    prometrica, zdajesz i masz :) egzamin jest raczej ciezki - pytania sa
    wybierane tak aby przylapac na czyms czego nie umiesz, wiec jesli jakiejs
    czesci materialu nie czaisz - nawet nie masz szans. oczywiscie egzamin po ang.
    40 % znizki jesli wszystkie egzaminy semestralne masz powyzej (bodajze) 80%.

    mysle ze warto jest zrobic ten kurs, ale po nim najlepiej wyjechac z pl
    (zreszta bez niego tez najlepiej wyjechac :/)
    Lukasz

    --
    left: 10937516
    Lukasz Wojtow <http://student.wszia.edu.pl/~gnz/email.html>