PracaGrupypl.praca.dyskusjeszkoła dr Jantos (Kraków) pobiera opłaty za pośrednictwo pracy? › Re: szkoła dr Jantos (Kraków) pobiera opłaty za pośrednictwo pracy?
  • Data: 2004-10-14 22:00:52
    Temat: Re: szkoła dr Jantos (Kraków) pobiera opłaty za pośrednictwo pracy?
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <Kasia.Mikolajczyk@USUŃ-TObiuro.ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Praca na Aukcji - Jobber.pl" <i...@N...jobber.pl> napisał
    w wiadomości news:ckmris$e0c$1@korweta.task.gda.pl...

    > Dlatego pewnie Szkoła dr Jantos pobiera opłatę za "wpis do bazy danych",
    nie
    > za "pośrednictwo pracy".

    Całkiem możliwe. Przypuszczam, że skoro oficjalnie pobierają opłatę to na
    pewno jakoś określają za jaką legalną czynność to robią...

    A o ww. zakazie nie wiedziałam. Domyślam się, że zakaz dotyczy pobierania
    opłat od poszukujących pracy, a nie od poszukujących pracowników... Tak z
    ciekawości, gdzie o tym mogę poczytać?

    Kasia