PracaGrupypl.praca.dyskusje › szkodliwe

  • 1. Data: 2008-03-31 21:54:30
    Temat: szkodliwe
    Od: "Arek" <r...@o...pl>

    Pracuje w chlodnii przy -30*C
    w zwiazku z tym mam pytanie czy nalezy mi sie jakies dodatkowe wynagrodzenie
    szkodliwe czy cos w tym stylu czy tylko jest takie cos ze miozna wczesniej
    na emeryture przejsc.
    Bo nie jestem pewien jak to teraz jest z tymi dodatkami

  • 2. Data: 2008-03-31 22:58:54
    Temat: Re: szkodliwe
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    On 31 Mar, 23:54, "Arek" <r...@o...pl> wrote:
> [...]
    > na emeryture przejsc.
    > Bo nie jestem pewien jak to teraz jest z tymi dodatkami

    hmm... masz darmowa krioterapie ;)

    pozdr.
    L.

  • 3. Data: 2008-03-31 23:52:31
    Od: IżI <dzolero@plusnet_lej_spam_w_morde.pl>

    l...@g...com pisze:

    > hmm... masz darmowa krioterapie ;)

    Mowa. ;) Ja jak wychodziłem na przerwę z takiej chłodni to wszyscy na
    dworze (noc +6 st. C)siedzieli w kurtkach a ja w koszulce. ;) Ale to
    norma była.

    --
    iRiver T10 + PX100