PracaGrupypl.praca.dyskusjeszef chce, bym zalozyl dzialalnosc gospodarcza › Re: szef chce, bym zalozyl dzialalnosc gospodarcza
    From: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szef chce, bym zalozyl dzialalnosc gospodarcza
    Date: Wed, 20 Aug 2003 06:06:32 GMT

    Użytkownik "Uszliński Mariusz" <u...@v...ids.gda.pl> napisał w wiadomości
    news:bhtaeh$jql$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam.
    >
    > Mam taki problem: szef nie chce mnie zatrudnic w firmie, w ktorej w tej
    > chwili pracuje na umowe-zlecenie, jezeli nie zaloze dzialalnosci
    > gospodarczej. Mowi, ze wowczas bede mu wystawial faktury. Zastanawiam sie,
    > dlaczego. Przeciez jak zaloze dzialalnosc, i tak bedzie musial mi
    wyrownywac
    > za ZUS (bo inaczej sobie tego nie wyobrazam - z reszta taka jest procedura
    > stosunku do innych pracownikow, ktorzy maja dzialalnosc). O co moze
    chodzic?
    > W czym jest haczyk?

    ZUS to jedna sprawa.
    Ale ja widzę w tym plus. Nie interesują Ciebie godziny pracy. Mozesz
    pracować kiedy chcesz, aby robota była zrobiona. Możesz zlecić robotę komuś
    innemu, nie musisz jej robić osobiście. Mając już zgłoszoną DG możesz na
    boku robić coś innego i wystawiać ludziom i firmom rachunki. Zależy kim
    jesteś !
    Czym się zajmujesz w firmie ? Jest to produkcja czegoś ? Handlowiec ? Czy
    jesteś po prostu urzednikiem i siedzisz w biurze od..... do..... produkując
    mniej lub bardziej potrzebne papiery ?
    Czy dużo masz "przerw technologicznych" ?
    Znam ludzi, którzy w zasadzie efektywnie pracują 3-5 godzin dziennie, a
    resztę czasu czeszą w biurze net, GaduGadolą czy po prostu czytają gazetę.
    Taki charakter pracy, taka specyfika działalności. Resztę czasu po prostu
    siedzą w gotowości i czekają aż coś "nadejdzie", a równie dobrze mogli by na
    to czekać w domu.

    Krzysztof 'kw1618'
    Warszawa