PracaGrupypl.praca.dyskusjeszef chce, bym zalozyl dzialalnosc gospodarcza › Re: szef chce, bym zalozyl dzialalnosc gospodarcza
    From: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szef chce, bym zalozyl dzialalnosc gospodarcza
    Date: Tue, 19 Aug 2003 14:07:44 +0000 (UTC)

    Uszliński Mariusz <u...@v...ids.gda.pl> napisał(a):

    > stosunku do innych pracownikow, ktorzy maja dzialalnosc). O co moze chodzic?

    Chodzi o to że w każdej chwili może zrezygnować z Twoich usług czyli de facto
    Cię zwolnić. Oczywiście nie dostajesz żadnej odprawy. Nie interesują go Twoje
    urlopy, zwolnienia, refundacja za okulary itp.
    Minusy są oczywiste, zresztą cała sytuacja jest raczej patologiczna.
    Plusem jest to (choć wiele zależy od pracodawcy), że jak dobrze zakombinujesz
    to wyjdziesz na tym lepiej (finansowo), choc w tej dziedzinie nie mam
    doświadczenia, piszę to co słyszałem.

    pzdr
    konlin