PracaGrupypl.praca.dyskusjeszantaz? › Re: szantaz?
    From: "Koziorozec" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szantaz?
    Date: Sat, 27 Aug 2005 02:57:13 +0200

    Bremse, doceniam Twoje zaangażowanie w... próbę udowodnienia mi,
    że "wszystko jest ok i tylko ja wynajduję problemy". :>

    > Znaczy na ulicy Szucha w stolycy tak powiedzieli? Czy może jakiś
    > dokument o tym mówiący wydali? Bo nie kumam.
    > A to nie wiedziałem: http://tinyurl.com/cdpvp i
    > http://tinyurl.com/bdvns

    Hmm? Komendant?? To by mi nawet odpowiadało. Kraków?
    Dlaczego nie, przecież to tak blisko i na pewno nie mają chętnych
    na te stanowiska, bo tam przecież nie ma tych ze średnim wykształceniem.

    A wiesz co? Jak już chcesz tak doradzać, to może najpierw zapoznaj się
    z tym, co osoba sobą reprezentuje, jakie ma kwalifikacje, jaką praktykę,
    w czym jest dobra, jakie ma osiągnięcia, a przede wszystkim, jakie ma
    aspiracje i do czego dąży, a nie kopiujesz adresy z przeglądarki!
    Ty się zatrudnij w jakimś urzędzie pracy, jak taki dobry jesteś. Na pewno
    doceni to rzesza bezrobotnych. Zwłaszcza, jeżeli dzięki Tobie i Twoim
    nieaktualnym danym - dostaliby pracę. I od kierownictwa dostaniesz
    listy pochwalne. A zaraz potem (a może już) startuj na prezydenta!

    Ja Ci mogę 'zapodać' dużo więcej adresów - codziennie szukam pracy.
    Praca za najniższą mnie nie interesuje - bo nie będzie z czego opłacić
    mieszkania.

    > No to po co chcesz iść na te studia?

    Bo już teraz ze swoim średnim mogę najwyżej pracować w sklepie.
    Mam trochę wyższe aspiracje.

    > Przepraszam zapomniałem napisać, że nie ma. Ale możesz np. zadzwonić i
    > się zapytać (budkę telefoniczną z aparatem TSP-91/PO z wybieraniem
    > tonowym znajdziesz na ulicy Wiatracznej (Dom Dziecka) w Szczecinku,
    > chociaż co do tego nie jestem pewien, bo mam stare dane - z maja 2001
    > roku (http://telefix.terramail.pl/a_94.htm). Od tego czasu mogło się
    > dużo zmienić*, bo podobno teraz zadupia od świata odcinają - linie
    > telefoniczne tną, ośrodki zdrowia zamykają i prąd odcinają.

    Wiesz, to zaczyna być zabawne: nie wiem, czy jesteś taki bezczelny
    i próbujesz mnie wkurzyć, czy próbujesz mnie rozśmieszyć?

    > Też nie wiem, ale możesz na przykład e-mail'a wysłać lub zadzwonić i
    > się zapytać (podobno parę lat temu widziano budkę telefoniczną na
    > ulicy Wiatracznej*).

    A myślisz, że siedzę na swoich czterech literach i czekam na zbawienie???
    Dobrze, że mam jeszcze telefon, chociaż jak nie mam z czego zapłacić
    za rachunek, to jakoś dziwnie staje się głuchy? Nie wiesz, dlaczego?
    Może dlatego, że dziennie (nie licząc dni wolnych i świąt) wykonuję
    takich telefonów kilkanaście.

    > Też niestety nie wiem. Ale może spróbuj tu: http://tinyurl.com/dsc9c

    No comments.

    > Hmm, brzmi interesująco. Tak przy okazji - wiesz może czy i po jakiej
    > cenie jacyś rolnicy (lub ktoś inny) w okolicy sprzedają działki rolne
    > (cena za ha)? Z ciekawości pytam.

    Sprzedają. Bardzo tanio. Można kupić ziemię albo las.
    Można kupić całe miasto - naprawdę.
    Tego nie znalazłeś w Internecie??? To 'cienki Bolek' jesteś.

    > * jak już sprawdzisz co to za aparat (http://tinyurl.com/ct7k6) to
    > możesz spróbować kupić kartę telefoniczną na Bohaterów Warszawy 20 **

    Nieaktualne dane.

    Ok, kończymy ten wątek.
    Wujkowi Dobra Rada bardzo dziękujemy.
    Netykieta wypada, aby nie zaśmiecać użytkownikom ich czytników
    takimi wiadomościami.

    EOT

    --
    Koziorozec