PracaGrupypl.praca.dyskusje › swiadectwo pracy

  • 1. Data: 2005-08-06 11:52:45
    Temat: swiadectwo pracy
    Od: neto <f...@p...onet.pl>

    Czy ja jako pracodawca mam możliwość weryfikacji CV kandydatow pod katem
    ich poprzedniej pracy? Oczywiscie pozostaje kontakt telefoniczny z
    poprzednia firma ( niezawsze pewny) , i sprawdzenie swiadectwa pracy (
    ono tez moze byc lewe). Co o tym sadzicie?? Kandydat moze miec lewe
    siwadectwo pracy i ladna scieme o poprzedniej pracy jak ja mam go
    sprawdzic??

  • 2. Data: 2005-08-06 13:55:13
    Temat: Re: swiadectwo pracy
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "neto" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jak ja mam go sprawdzic??

    Musisz sobie sam odpowiedziec co by cie przekonało, ze kandydat mówi/pisze
    prawde i tego od niego zarządać. Oczywiście musi to być zgodne z prawem.

    vertret

  • 3. Data: 2005-08-06 15:51:36
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 06 Aug 2005 13:52:45 +0200, neto
    <f...@p...onet.pl> zakodował:

    >ono tez moze byc lewe). Co o tym sadzicie?? Kandydat moze miec lewe
    >siwadectwo pracy i ladna scieme o poprzedniej pracy jak ja mam go
    >sprawdzic??

    Naprawdę świadectwo pracy jest dla Ciebie krytycznym kryterium?
    Zablefuj - "Nowak, ten łysy kretyn od marketingu, dalej nosi krawat do
    kolan?" - ważne, żeby ludek był w okolicach tego stanowiska, bo
    wiadomo, że kogoś z innego oddziału może nie znać.

    Ale czy nie lepiej sprawdzić jego umiejętności?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2005-08-06 19:09:51
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dd28a1$3a8$1@atlantis.news.tpi.pl neto
    <f...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > ono tez moze byc lewe). Co o tym sadzicie?? Kandydat moze miec lewe
    > siwadectwo pracy i ladna scieme o poprzedniej pracy jak ja mam go

    Na początek metoda intuicyjno-objawowa. Należy najpierw dobrze przyjrzeć się
    temu, jak ktoś pisze. Żenujące błędy w pisowni, brak nagłówka, podpisu itp.
    to istotne wskazówki - często taka indolencja zdradza młota, który coś
    faktycznie ściemnia.

    --
    Jotte