PracaGrupypl.praca.dyskusjeswiadectwo pracy › Re: swiadectwo pracy
  • Data: 2004-09-17 07:44:57
    Temat: Re: swiadectwo pracy
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-09-17, michal34 <s...@o...pl> wrote:
    > Witam
    > ma pytanie, pracodawca niechce wystawic swiadectwa pracy juz ponad 1 miesiac
    > co mam robic? Sad pracy nie bawic sie w dyskutowanie?

    Może wyślij listem poleconym, za potwierdzeniem odbioru, prośbę o
    wystawienie świadectwa pracy i jego odesłanie w terminie, dajmy na to, 3
    dni. Poczekaj na potw. odbioru, na świadectwo. Jak nie przyśle, to do
    sądu.

    Kender

    --
    No, jak się gwóźdź wyjmuje z buta to na ogół jest przyjemnie. Co jeszcze
    nie znaczy że but jako taki jest wygodny.

    --
    Z perspektywy kreta nieba nie ma, z perspektywy Nieba - kret to kretyn.
    [M. Wolski]