PracaGrupypl.praca.dyskusjesupermemo angielski efekty ? › Re: supermemo angielski efekty ?
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: supermemo angielski efekty ?
    Date: Thu, 14 Aug 2003 21:11:40 +0200

    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl> napisał w
    wiadomości news:ouimjv0k15eov4benor92tg2mmil1nun4o@4ax.com...
    > Stało się to Wed, 13 Aug 2003 23:46:13 +0200, gdy "krzysztofsf"
    > Co zajmuje Ci 3 godziny? U mnie średni czas odpowiedzi na pytanie to 4.5
    > sekundy...

    Korzystam z supermemo poprzez internet, z ich stron, to odeobine tez wydluza
    czas.
    Dlugosc czasu wynika jednak przede wszystkim z mielenia slowek znajdujacych
    sie w utrwalaniu.Nie pamietam, nastepne...znowu to samo...i znowu nie
    pamietam.....i dopiero po 10 wejsciu slowa moge wcisnac "wiem"...na ten
    moment.Serio jestem antytalentem jezykowym, chociaz niektore "nowosci" widze
    ze jednak udalo mi sie przyswoic, poniwaz slyszac tekst angielski "dociera"
    do mnie wiecej pojedynczych slow, ktore rozpoznaje.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##