PracaGrupypl.praca.dyskusjesupermemo angielski efekty ? › Re: supermemo angielski efekty ?
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: supermemo angielski efekty ?
    Date: Thu, 14 Aug 2003 10:37:41 +0200

    Użytkownik "Pyetia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bhfgfu$m4k$1@news.onet.pl...
> [...]
    > A: sanitary napkin/towel
    > mozecie sobie to sprawdzic #21625 sm8. albo - Szukaj pol tlum.
    > Potem trafilem na jeszcze kilka innych cudenek polskiego slowotworstwa...
    > samej bazie angielskiej jest duzo amerykanizmow, ktore nie sa znane w UK.
    > Czesto trafialy misie zwroty o ktorych nikt wczesniej nie slyszal. To jest
    > pulapka dla ludzi, ktorzy chca konkretnego slownictwa ..
    > Sama idea programu uczenie sie przez dluzszy okres czasu jest swietna i
    > rzeczywiscie przynosi efekty przy systematycznej pracy. ... ale trza
    > siedziec przy tym przynajmniej .5 h/dzien! Swiatek, piatek czy

    Dzieki...czyli jest dla mnie nadzieja......;) Bo przy innych metodach po
    jakims czasie stwierdzalem, ze nie pamietam podstawowych slow 3 rozdzialy
    wstecz......
    Jak napakuje sie tymi slowkami slownictwa podstawowego, to sprobuje przejsc
    na inne formy i programy (podoba mi sie doktor Henry), a moze bede cwiczyl w
    praktyce ?;) (ok, chief, juz biore ta miotla i szmata i ide wycierac
    podloga)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##