PracaGrupypl.praca.dyskusjesupermemo angielski efekty ? › Re: supermemo angielski efekty ?
    From: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: supermemo angielski efekty ?
    Date: Thu, 14 Aug 2003 00:15:04 +0200

    Dnia 2003-08-14 00:09:05 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *krzysztofsf* skreślił te oto słowa:

    > teraz siedze
    > po 3 godziny rozbite na rano i wieczor

    co 45 minut zrób sobei przerwe na jabłko albo herbate, bo inaczej przez
    nasteone 45 minut i tak neiwiele przyswoisz.

    > Tylko efekty jak dotad mizerne, zawsze mialem problem z jezykami :(. jak
    > jakies slowo pamietam z tytulu filmu, piosenki..to zostaje..inne...

    To z nowymi słowami układaj sobie zdania, krotkie historyjki,kojarz je z
    czym smiesznym, znanym, lubianym...

    Oglądaj anigielskojezyczne stacje - osłuchasz sie, a to sporo daje. Nawet
    gdybys na poczatku miał niewiele rozumiec.

    Czytaj stronki www z informacjami po angielsku, np stronka CNN.

    Wejdź na czata angielakojezycznego, szybko złapiesz sporo żywych wyrazen.
    Ja kiedys siedziałam w tym celu na czatach w Windows Messengerze (przez
    niego sie wchodzi). Wtedy najfajniejsze pod tym wzgledem były grupy
    kanadyjskie, anglojezyczne. Jakos najzyczliwsi ludzie, nawet kilka osob jak
    sie dowiedzialo, ze szkole angielski gadało ze mną na priv, pomagało,
    poprawiało błedy, podpowiadało odpowiednie słowka. IMO świetna metoda, bo
    rozmawiajac n arozne tematy poznajesz nei tylko słowka, ale i całe
    konstrukcje, kontekst uzycia... to jest włąsnei zywy jezyk, który jest
    potrzebny na co dzien :)

    Powodzenia :)
    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154