PracaGrupypl.praca.dyskusje › studia zaoczne (robotyka, elektronika, automatyka) - gdzie?

  • 1. Data: 2007-01-25 08:21:06
    Temat: studia zaoczne (robotyka, elektronika, automatyka) - gdzie?
    Od: r...@o...pl

    witam
    może ktoś wie jakie uczelnie prowadzą studia zaoczne z robotyki,
    elektroniki lub automatyki. przeglądam czasem różne ogłoszenia
    szkół ale z zaocznych przeważnie jest informatyka, ekonomia itp. A
    czy gdzieś są prowadzona zajęcia związane z robtyką (roboty
    kroczące, kołowe, roboty przemysłowe). Może ktoś studiował coś
    takiego na studiach dziennych i mógłby podesłać jakieś materiały
    z zagadnień których tam uczą. Niektóre uczelnie dają na swoich
    stronach materiały na podstawie których są prowadzone zajćeia ale
    są to materaiły skrótowe które dokładnie są omawiane pewnie na
    wykładach. Skończyłem już studia dzienne, teraz pracuję i nie mam
    możliwości uczęszczanai na następne studia dzienne. proszę o
    jakieś informacje i jeżeli to mozliwe jakieś materiały ze studiów.

    Pozdrawiam Robert r...@o...pl

  • 2. Data: 2007-01-25 09:01:08
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    http://www.okno.pw.edu.pl

  • 3. Data: 2007-01-25 09:42:47
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~dzn/dzial_nauczania/za
    s_zaoczne.htm

  • 4. Data: 2007-01-25 17:16:58
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    to teraz mozesz sobie skonczyc jakis marketing

    Dosyc z pierdolowatymi studiami zaocznymi i do tego robotyki, automatyki mu
    sie zachciewa
    :]

  • 5. Data: 2007-01-26 21:35:25
    Od: "oOSzachoOo" <s...@...02.pl>

    <robin1978@> wrote in message
    ps.com...

    > witam
    > może ktoś wie jakie uczelnie prowadzą studia zaoczne z
    > robotyki,
    > elektroniki lub automatyki.

    Wydział Mechatroniki PW.

    Podejrzewam, że interesuje Ciebie kierunek automatyzacja i
    robotyzacja :)
    Inżynierskie studia trwają 4 lata, w tym 2,5 roku są
    przedmioty ogólne
    obejmujące: materialoznastwo, techniki wytwarzania,
    metrologie,
    konstrukcje zespołów mechatronicznych i specjalnościowe:
    automatyka procesów ciągłych, dyskretnych, robotyzację.
    Dodatkowo w czasie drugiego i trzeciego roku liźniesz
    elektrotechnikę,
    elektronikę, zagadnienia związane z jakością.
    Studia wymagają sporo wyrzeczeń, ponieważ zjazdy są co
    tydzień
    (sobota, niedziela po 8 godzin). Łącznie około 1500 godzin,
    plus na wyższych
    latach duuuużo pracy w domu, przynajmniej 1-2 godziny
    dziennie. Projekty,
    prace domowe, sprawozdania z laborek. Z reguły na pierwszy
    rok przychodzi
    około 60 osób jednak po roku góra dwóch, zostaje juz 50%.
    Także jeżeli
    masz "parcie" dwa pierwsze lata są ciężkie a później to już
    sama przyjemność.

    http://grafit.mech.pw.edu.pl/~zasiecz/index.php?idka
    t=931

    CS

  • 6. Data: 2007-01-26 22:19:52
    Od: "Mirek_Mistrz" <r...@a...pl>

    On 25 Sty, 09:21, r...@o...pl wrote:
    > witam
    > może ktoś wie jakie uczelnie prowadzą studia zaoczne z robotyki,
    > elektroniki lub automatyki.

    Szukaj, jak nie znajdziesz to znaczy ze sie nie nadajesz na te studia i
    powinnienes sie zastanowic czy nie jest ci blizsza poezja. :o