PracaGrupypl.praca.dyskusjestudia podyplomowe handel zagraniczny czy dobre szkolenie/kurs? › Re: studia podyplomowe handel zagraniczny czy dobre szkolenie/kurs?
    From: Nuno <n...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: studia podyplomowe handel zagraniczny czy dobre szkolenie/kurs?
    Date: Mon, 01 Sep 2003 00:24:39 +0200

    "OutDOOR s.c." wrote:

    > Pierwsza zasada - studia nie dajš nic poza papierem.

    Racja.

    > Druga zasada - zatrudnij się i zobaczysz jakie sš oczekiwania firmy, masz
    > pracę - możesz się uczyć kierunkowo.
    > Trzecia zasada - najlepiej majš ci, których wywalili z podstawówki w 3
    > klasie i nauczyli się kłaść kafelki, zarabiajš mniej więcej tyle samo a majš
    > stałš pracę i nie muszš sie o nic martwić.

    To fakt. Powiem tak.
    5 lat temu konczylem szkole sredia.
    Poszedlem na studia dzienne. Fajnie sie bawilem przez te 5 lat.
    Stwierdzilem, ze studia g...no daja.
    Jak sie sam czegos nie nauczysz, to nic nie bedziesz wiedzial.
    Ci ktorzy konczyli razem ze mna sredna szkole, poszli odrazu
    do pracy (he he, 5 lat temu mozna jeszcze bylo dostac, i to nawet ciekawa
    prace po maturze). Od tej pory niezle awansowali. W tym czasie co niektorzy,
    wybrali studia zaoczne. Teraz maja prace i wyksztalcenie.
    A ja po super studiach dziennych, bez stazu, bez doswiadczenia,
    co ja moge?

    ps. troche to bez sensu. Ludzie po podstawowce zarabiaja nie mniej niz
    800zl brutto, a ludzie po studiach, ktorzy inwestowali w swoja wiedze,
    w tym czasie nie zarabiali, dostaja teraz w Polsce tylez samo 800zl brutto.
    Brak slow. Po ch..ja te studia?

    ps. Dzieki ci Panie Buzku i Panie Millerze.Czy jest jakas partia polityczna,
    ktora NIE wyznaje zasady "TKM"?