PracaGrupypl.praca.dyskusjestroje firmowe... komentarz zbedny › Re: stroje firmowe... komentarz zbedny
    From: "Pawel A." <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: stroje firmowe... komentarz zbedny
    Date: Mon, 28 Jun 2004 16:28:43 +0200

    > Wyciągasz zbyt daleko idące wnioski.
    A który konkretnie wniosek jest jest "zbyt daleko idący?"
    To raczej ty, nie jesteś w stanie pojąć dość elementarnej sprawy, że pewne
    granice sa przez większość ludzi odbierane jako ekstremalna.
    Zauważ, że szprzedawczynie nie miały oporów przed noszeniem koszulek z
    napisem "Absolutelly sexy" (czy jakoś podobnie) a zbuntowały się dopiero
    przy "Bitch". To jest dokładnie taka sama różnica jak między obsługiwaniem
    gości w miniówce a topless. Różnica między delikatną prowokacją a
    niedwuznaczną sugestią. dlatego porównania uważam, za jak najbardizej
    trafne - wyjaśnij co z nim nie tak.

    > A mi się nie chce polemizować z
    > nietrafnymi porównaniami.

    >Fakty są następujące, to to jest tylko koszulka,
    > nie wyzywanie kogoś, nie nakłanianie do rozbierania się, czy też "robienia
    > laski".

    To jest koszulka, ale napis na niej - biorąc pod uwagę polski konteks
    językowy - sugeruje, że można sobie w stosunku do noszącej ją osoby pozwolić
    na pewną dozę chamstwa, choćby tylko weralnego.

    > To tylko koszulka i koszulka pozostanie.

    Koszulka z napisem, czy logo to jednak nie tylko ubranie - np dlatego
    pracownik Kampani Piwowarskiej nie będzie rozwoził piwa w koszulce
    Carlsberga bo go wyleją z roboty.

    > Tobie proponuję troszkę więcej dystansu, a tym Paniom ze sklepu (jak im
    się
    > to nie podoba) zmianę pracy.

    A ja tobie nieco więcej empatii. Jak ktoś - zasugerowany napisem - powie o
    twojej dziewczynie per "zdzira" pamiętaj, że to tylko słowa i słowami
    pozostaną.

    Pozdrowienia.
    Paweł.

    P.S.

    Mniej więcej do soboty wieczór będę "milczący"