PracaGrupypl.praca.dyskusjestroje firmowe... komentarz zbedny › Re: stroje firmowe... komentarz zbedny
    From: "Pawel A." <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: stroje firmowe... komentarz zbedny
    Date: Mon, 28 Jun 2004 13:27:36 +0200

    Na początku ostrzegam - parę razy posłużę sie wulgaryzmami.

    > Troszkę chybiłeś. Po prostu piszę, że można nosić taką koszulkę i szanować
    > samą siebie, a co za tym idzie nie pozwalać sobie na tanie zagrywki
    > neandertalczyków, to tylko koszulka do pracy.

    Zgodnie z prezentowanym przez Ciebie rozumowaniem, jeżeli będę czuł
    dyskomfort gdy ktoś zwróci się do mnie np. "Cześć chuju w dupę jebany" to
    znaczy, że nie mam szacunku dla siebie. Niestety jest dokładnie odwrotnie.
    Człowiek mający dla siebie szacunek WŁAŚNIE DLATEGO będzie starał sie
    pewnych rzeczy nie robić, nie mówić czy nie ubierać.
    Nie wiem jakie teraz są "tryndy" ale jeszcze jakeś 10 lat temu psychologowie
    podawali aktorów porno i prostytutki mówiących, że "to tylko praca" jako
    przykład właśnie utraty szacunku do siebie i początku poważnych zaburzeń
    osobowości. Nie jestem w tej dziedzinie specjalisą ale mnie brzmi to
    bardziej przekonująco niż Twoje dywagacje.

    > pasują...
    > Ale do sexshopu nie zatrudnisz "świętojebliwej"?

    Problem w tym, że pracodawca w pewnym momencie zmienił napis na firmowym
    ubraniu przekraczając wyraźną granicę. To tak jakby któregoś dnia szef
    zwrócił się do barmanki "Od jutra będziesz obsługiwać topless"

    Bądźmy konsekwentni. Na stanowiskach w punktach obsługi kienta piszmy "Tego
    możesz opierdolić", przedstawiciel chandlowy niech ma na wizytówce motto
    "będę całował cię w dupę - byleś kupił towar", możliwości jest nieskończenie
    wiele...

    >Ona też miałaby tylko
    > sprzedawać, ale po prostu tam nie pasuje. Do tego sklepu powinny być
    > zatrudniane dziewczyny pewne siebie, świadome swej seksualności i przede
    > wszytkim "wyszczekane", a nie ładne ale zakompleksione i
    niedowartościowane.
    > Takie które potrafią powiedzieć "spadaj chłopczyku, nie jesteś w moim
    > typie". Tu personalny popełnił błąd.

    Sprzedaweczyni ma sprzedawać - nie pyskować. Gdyby zachowała sie tak jak w
    podanym przykładzie klient by się obraził, nic nie kupił więc dziewczyna
    zmniejszyła by zyski sklepu.
    Moim zdaniem sprawa jest ewidenta - podkoszulki z takim napisem mają
    zdecydowanie poniżajcy kontekst. Np. ja gdybym zobaczył tak ubrane
    dziewczyny pomyślałbym, że to idiotki, które "na przecenie" kupiły partię
    koszulek nie wiedząć co znaczy umieszczaony na nich napis....
    I na koniec jeszcze uwaga do wieloznaczności słowa "BITCH". Czy jeżeli
    napisze, że jesteś "kutasem" przyjmiesz wyjaśnienie, że miałem na myśli
    "pompon na tasiemce" zabawny i kolorowy?
    Pozdrowienia
    Paweł

    P.S.
    Ty tak poważnie czy tylko prowokujesz?