PracaGrupypl.praca.dyskusjestaz absolwencki › Re: staz absolwencki
    From: "kowolka" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: staz absolwencki
    Date: Thu, 28 Aug 2003 20:46:26 +0200

    Użytkownik "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bike70$1o8k$1@arrakis.solutions.net.pl...

    > Wyjazd na A-P nie jest podjęciem pracy. W programie stażów absolwenckich
    > podjęcie pracy jest związane bezpośrednio z podpisaniem umowy o pracę -
    czy
    > umowy na czas określony (minimum 3 miesiące) lub czas nieokreślony.
    > Poczytaj www.1praca.gov.pl
    > W Twoim przypadku proponowałbym iść do urzędu pracy, wyrejestrować się i
    > wyjechać na AuPair. Ubezpieczenie możesz sobie załatwić we własnym
    zakresie,
    > np. karta EURO<26. Jest masę sposobów. Wracasz z AP i rejestrujesz się
    > ponownie w urzędzie.
> [...]

    dzieki za odpowiedz!!!!

    no wlasnie kombinuje jesli chodzi o ubezpieczenie.... pracowalam ale teraz
    oczekujac na oferte rodziny nie bylabym ubezpieczona .... dlatego wlasnie
    zarejestrowalam sie w up...
    Mam zamiar sie wyrejestrowac jak juz bede konkretnie wiedziala kiedy
    wyjezdzam...
    No nic... pojawila mi sie oferta stazu - dlatego tez rozwazam wszelkie
    przypadki:)

    pozdrawiam

    OLA