PracaGrupypl.praca.dyskusje › stawka tlumacza / obsluga imprezy sportowej

  • 1. Data: 2004-10-01 22:24:35
    Temat: stawka tlumacza / obsluga imprezy sportowej
    Od: "translatorka" <t...@N...o2.pl>

    jaka jest rozsadna stawka (na reke) za obsluge imprezy sportowej w Wawie?
    zawodnicy przyjezdzaja w piatek po 14, zawody sa cala sobote i wieczorem
    jest impreza. trzeba im asystowac.

    --
    translatorka

  • 2. Data: 2004-10-02 05:20:47
    Temat: Re: stawka tlumacza / obsluga imprezy sportowej
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > jaka jest rozsadna stawka (na reke) za obsluge imprezy sportowej w Wawie?
    > zawodnicy przyjezdzaja w piatek po 14, zawody sa cala sobote i wieczorem
    > jest impreza. trzeba im asystowac.

    To zalezy od punku widzenia:) inny jest zawodowego tlumacza, inny hostessy, inny
    studentki 5 go roku filologii.
    Gdyby ktos chcial, zeby mu tlumaczyc wizyte biznesowa (rosyjski) w miescie, w ktorym
    mieszkam, to bym poprosil o 150 zł za dzien (od sniadania w hotelu po impreze do
    wieczora:P), ale pewnie wielu zawodowych tlumczy by chcialo 4 x tyle.
    Wojtek

  • 3. Data: 2004-10-02 07:54:47
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    To zalezy od punku widzenia:) inny jest zawodowego tlumacza, inny hostessy,
    inny studentki 5 go roku filologii.
    studia kierunkowe, ale do tej pory tylko pisemne, wiec stawki za ustne sa mu
    obce
    no i ceny roznia sie, bo inna stawka bedzie w Krosnie a inna w Gdansku
    oczywiscie mozna sprawdzic w biurach, ale u nich prowizja itd, a ja
    potrzebuje usredniona stawke dla wykonawcy, a nie posrednika

    --
    dropzone

  • 4. Data: 2004-10-02 08:08:46
    Od: "SoPolTrad" <s...@s...com>

    Użytkownik "Fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > (...)ale pewnie wielu zawodowych tlumczy by chcialo 4 x tyle.
    10x tyle.
    MM