PracaGrupypl.praca.dyskusjeśrednia krajowa 3,2 tyś... › Re: średnia krajowa 3,2 tyś...
  • Data: 2009-10-19 11:20:01
    Temat: Re: średnia krajowa 3,2 tyś...
    Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nixe" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:hbh8r3$opk$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "jacem" <j...@1...pl> napisał
    > Ja też chyba niemyśląca, bo nic mi nie przychodzi do głowy ;-)
    > Może Ci się ze składkami ZUS pomieszało?
    > Pozdrawiam
    > Nixe

    Ciepło. ;-)
    Nic mi się nie pomieszało.
    Składki ZUS to nic innego jak podatki - składkami tak naprawdę dawno
    przestały być, albo nigdy nie były.

    Osoba studiująca w wieku do 26, świadcząca usługi na "umowę zlecenie"
    nie płaci owych składek.
    Stąd większe zapotrzebowanie na studentów niż absolwentów.

    Absolwent, wiadomo - jego kwalifikacje nie są wiele wyższe niż studenta,
    a o ile tańszy!

    Czy to patologia?
    Nie wiem...