PracaGrupypl.praca.dyskusje › sprzatanie po remoncie

  • 1. Data: 2006-05-18 23:14:07
    Temat: sprzatanie po remoncie
    Od: "batex" <r...@p...onet.pl>

    Witam jeżeli sie pomylilem to pokierujcie mnie na odpowiednia grupe bo
    w ogole nie wiem gdzie to umiescic a chcialem sie dowiedziec
    mianowicie:
    Mam do doczyszczenia podloge o powierzchni 180m2 (klatka schodowa) po
    malowaniu i tynkowaniu czy tam gipsowaniu (podloga jest cala w pyle) +
    do tego w sumie 46 m2 okien (jest 6 okien na pietrze a jest 8 pieter -
    okna beda myte od srodka tylko ale to wlasnie jest to 46 m2). Jak
    myslicie ile takie cos by kosztowało??

    Ja licze okno za 7.5zł czyli wychodzi 345 zł
    Podłoga doczyszczanie 0.74 gr za m2 (wiolem 100% od sredniej z kilku
    ofert i wyszlo 37gr za metr2) to wychodzi 130zł.
    czyli w sumie 470zł. Myslicie ze to duzo??

    nie wiem czy czas gra tu jakas role ale maksymalnie mam na to 1 dzień.

    Pozdrawiam i bede wdzieczny za j
    aka kolwiek odpowiedz.

  • 2. Data: 2006-05-18 23:29:47
    Temat: Re: sprzatanie po remoncie
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    batex napisał(a):

> [...]
    > czyli w sumie 470zł. Myslicie ze to duzo??
    >
    > nie wiem czy czas gra tu jakas role ale maksymalnie mam na to 1 dzień.

    Złap się za ścierke i sam pomyj.

    --
    Kaja

  • 3. Data: 2006-05-19 08:59:03
    Od: "Sławek Mróz" <slmroz@_krzak_wp.pl>

    > Pozdrawiam i bede wdzieczny za j
    > aka kolwiek odpowiedz.

    Nie to, zebym byl na biezaco w cenach tego typu uslug, ale IMHO nikt Ci nie odpowie
    konkretnie, dopoki nie podasz miejscowosci.

    Pozdr
    Slawek

  • 4. Data: 2006-05-19 11:03:27
    Od: tomek <t...@v...pl>

  • 5. Data: 2006-05-19 14:04:23
    Od: "batex" <r...@p...onet.pl>

    a miejscowosc to warszawa jak by cos, mam zamiar poprostu wziasc ze
    soba 3 osoby albo 2 i zrobie to w jeden dzien. pozdrawiam