PracaGrupypl.praca.dyskusjesposób rozwiazania umowy o prace a zasilek › Re: sposób rozwiazania umowy o prace a zasilek
    From: "Monika" <monpaj@usun_wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: sposób rozwiazania umowy o prace a zasilek
    Date: Sun, 01 Feb 2004 20:21:32 GMT

    Witam!
    Ciagłość przy statucie osoby bezrobotnej z prawem do zasiłku oznacza, ze
    bedzie Ci sie to liczylo do stazu pracy.
    Poz tym masz ubezpieczenie, a to bardzo wazne.
    Ja czekalam na naliczenie zasilku dla bezrobotnych 1 miesiac, czyli jak
    zarejestrowalam sie od sierpnai, to za sierpien nie mialam naliczonego
    zasilku, tylko dopiero od wrzesnia.