PracaGrupypl.praca.dyskusjesposób na nicnierobienie › Re: sposób na nicnierobienie
    From: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: sposób na nicnierobienie
    Date: Wed, 11 Dec 2002 05:19:27 +0100

    Użytkownik "Ania" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:at1l0r$rla$1@news.tpi.pl...

> [...]
    Ja
> [...]
    > psychicznym
    > na
    > miare

    > taką samą jak ty liczbe osób którzy mimo że mają pracę albo mogą ją mieć
    > nie starają się o to. Ja nie raz sama byłam gotowa iść poskarżyć na
    kasjera
    > w banku albo na panią na poczcie bo nadal zdarzają się ludzie którzy nie
    > moga się zdobyc na minimum uprzejmości i rzetelności w swojej pracy a tym
    > samym ja mam poczucie że ni eszanują ani swojej pracy ani mojego czasu.
    > Oczywiście sytuacja na rynku pracy jest niekorzystna ale powiem Ci jedno

    No tutaj sie mylisz. Jeszcze kilka lat temu wskaznik bezrobocia wynosil 7%.
    Za 4-5% uznaje sie brak bezrobocia, po prostu ci ludzie poszukuja innego
    zajecia. Tak wiec wtedy realne bezrobocie wynosilo 3-4% teraz wynosi
    20%-5%=16%. Jak widac z tego prosteg(usrednionego!!!)porownania, prace jest
    znalezc srednio 4 krotnie ciezej. Tak wiec jezeli w tamtych czasach srendio
    pracy szukalo sie kilka miesiecy to teraz ten okres wydluza sie do
    kilkunastu!!!

    >Nie zdążyłes się przyzwyczaić że to już się nie
    > zmieni? Czy wy wszyscy wierzycie nadal w cuda że pan Kołodko zrobi nam z
    > tego kraju Eldorado? sami musicie zacząć to robić. Nie będę nikogo
    > przewidywać że pieniądze lerzą na ulicy, ale jak ostatnio oglądałam
    > wiadomości i usłyszałam że ceny ziemi podskoczą w strefie "B" gdzie jest
    > tylko dwu letni okres przejściowy to kupiłam działke na mazurach za psie
    > pieniądze, i daję sobie łapę prawą uciąć że za dwa lata sprzedam ją za
    300%
    > ceny.

    Niektorzy tych pieniedzy nie maja. Swoja droga wspolczuje tym ktorzy kupuja
    teraz mieszkania, bo za kilka lat poleca w dol ;)

    >Który bank da mi taki procent? I co? Nie da się? Trzeba tylko myslenie
    > uruchomić!

    I miec kapital. A tego niektorzy nie maja lub nie sa w stanie go
    pozyskac(dosyc ciezko o kredyty bez kilkuletniej udokumentowanej dzialanosci
    gosp.)

    > Pozdrawiam
    > Ania

    Ja tez ;)