PracaGrupypl.praca.dyskusje › sposob dostarczenia CV i listu motywacyjnego

  • 1. Data: 2004-04-05 21:44:10
    Temat: sposob dostarczenia CV i listu motywacyjnego
    Od: "rowla" <r...@...TO.pl>

    ktora z 3 form przekazu swoje CV i listu motywacyjnego na praktyki uwazacie
    za najlepsza?
    1) dostarczenie osobiste dokumentow do firmy
    2) przeslanie poczta
    3) przeslanie mailem

    1) jest czasochlonne i nie wiem, czy da to jakis efekt.. z kolei 2) wydaje
    mi sie rozwiazaniem posrdenim , no a co do 3) to opinie sa chyba
    najbardziej roznorodne - od ulatwiania pracy ludziom z HR do robienia tego
    na tak zwany 'odpieprz'

    podzielcie sie Waszymi doswiadczeniami i opiniami na wyzej wymienione,
    moze jest jeszcze jakas forma zrobienia tego warta rozwazenia

    --
    pozdrawiam,
    jacek

  • 3. Data: 2004-04-05 22:21:15
    Temat: Re: sposob dostarczenia CV i listu motywacyjnego
    Od: sap <t...@o...pl>

    smieszne teksty wypisujesz, ja nawet nie wiedzialem ze mozna
    inaczej niz mailem - oczywiscie ze to jedyne sensowne rozwiazanie
    SAP

  • 2. Data: 2004-04-05 22:21:15
    Od: sap <t...@o...pl>

  • 4. Data: 2004-04-06 07:15:50
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > 1) dostarczenie osobiste dokumentow do firmy
    > 2) przeslanie poczta
    > 3) przeslanie mailem
    Do kogo powinno sie adresowac listy (szegolnie pkt2)???

  • 5. Data: 2004-04-06 08:45:08
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "sap" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > smieszne teksty wypisujesz, ja nawet nie wiedzialem ze mozna
    > inaczej niz mailem - oczywiscie ze to jedyne sensowne rozwiazanie
    > SAP

    zdziwiłbyś się ile firm nie ma maila, a ile firm pomimo tego iż mają pocztę
    elektroniczną - to odbierają ją raz na miesiąc lub rzadziej ...

    pozdr
    Krzysiek

  • 6. Data: 2004-04-06 09:17:38
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:c4tqev$6kc$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    pocztę
    > elektroniczną - to odbierają ją raz na miesiąc lub rzadziej ...

    Znam osoby, ktore zagladaja do skrzynki WYLACZNIE wtedy, gdy ktos
    zatelefonuje z zapytaniem, czy poczta doszla.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > pozdr
    > Krzysiek

    ---

  • 7. Data: 2004-04-06 14:20:43
    Od: Rafal Skoczylas <n...@s...org>

    On Tue, 6 Apr 2004 09:15:50 +0200 Adam wrote:
    > Do kogo powinno sie adresowac listy (szegolnie pkt2)???

    Jeżeli w ofercie nie jest napisane, to do działu personalnego.

    --
    n.

  • 8. Data: 2004-04-06 21:39:57
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    rowla; <c4sjvc$9fa$1@sunflower.man.poznan.pl> :

> [...]
    >
    > podzielcie sie Waszymi doswiadczeniami i opiniami na wyzej wymienione,
    > moze jest jeszcze jakas forma zrobienia tego warta rozwazenia

    Z mojej praktyki - jak na razie bez pracy, więc w sumie to tylko moje
    wrażenia, a raczej pomysły ;) - jeżeli aplikujesz do firmy małej, gdzie
    oddając papiery będziesz rozmawiał z osobą zatrudniającą/wybierającą, to
    jest sens osobiście, w innych przypadkach [a robiłem wcześniej też tak -
    czyli osobiście] - nie ma sensu - będziesz kolejnym petentem, którego
    się zapomina w momencie jego wyjścia.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)