PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca sezonowa

  • 1. Data: 2004-04-05 19:27:52
    Temat: Praca sezonowa
    Od: "marcin" <m...@w...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów
    Ostatnio zaczołem zastanawiać sie w jakis spospob zaraboic jakieś pieniądze
    na wakcje. Poszperałem w internecie i znalazłem firme INTERREGION zaczołem
    sie zastanawiac z kolega czy nie opłacić wyjazdu z tej firmy ale gdy
    zaczołem drążyć temat okazalo sie moge to być oszuści. Co o tym myślicie??
    Słyszałem że do Szwecji można wyjechać na własny koszt na zbiernie. Myślimy
    o takiej możliwości więc moze jest jakaś osoba z dolnegośląska która była
    już na takich wyjazdach i wie w jakich miejscach zbierać runo leśne oraz
    mogla by nam pokazać co zbierać i chciała by się z nami zabrać bo tak sameu
    bez żadnej wiedzy ciężko będzie. Więc jeżeli sa jakieś chetne osoby z
    dolnegośląska które są już doświadczone w tego typu wyjazdach do szwecji i
    chciałby nam pomóc mogą napisać na e-mail.