eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjespecjalista ds. PR - mylenie pojęć › Re: specjalista ds. PR - mylenie pojęć
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "HEADLINE PR" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: specjalista ds. PR - mylenie pojęć
    Date: Wed, 16 Jun 2004 00:40:27 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 43
    Message-ID: <casrsr$mg4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <c...@n...home.net.pl>
    <M...@n...tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-008.p-s-inter.net
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1087501032 23044 62.111.154.18 (17 Jun 2004 19:37:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Jun 2004 19:37:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:117949
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jerzy Dusk" <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1b30fc82e6169b0598973a@news.tpi.pl...
    > Z praca.oferowana:
    > >
    > > Nowy operator telekomunikacji satelitarnej poszukuje osób na
    > > stanowisko Specjalisty ds. PR.
    > >
    > > Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za redagowanie treści
    > > marketingowych na podstawie ofert handlowych naszych partnerów oraz
    > > edycję notek prasowych.
    > [...]
    >
    > To jeden z wielu przykładów amatorszczyzny i mylenia PR ze zwyczajnym
    > marketingiem. Kiedyś w Wyborczej było na ten temat, że w Polsce nie ma
    > prawdziwej agencji PR, rola PR jest mylona z niskim marketingiem
    > i wyznaje się zasadę, że PR jest od tuszowania prawdy, od migania się, a
    > w żadnym wypadku nie może powiedzieć 'przepraszam' czy przyznać się do
    > błędu firmy. Podano przykłady polskich oddziałów wielkich firm jak np.
    > Coca-Cola.
    >
    >
    > Jerzy


    Witam

    ..no a co mieli napisać, wszystkie przymioty PR-u, które występują w
    podręcznikach? jak firma potrzebuje pr-owca do takich to a takich zadań, cóż
    w tym złego? nie potrzebują na razie rozwiązywania trudnych sytuacji
    kryzysowych! prowadzę agencję PR od 3 lat, dziedziną zajmuję się od ośmiu, a
    w ogłoszeniu nie widzę nic złego. Powiem inaczej, pierwszy raz spotykam się
    z terminem "niski marketing". No cóż, być może Katedra Marketingu pod
    kierownictwem prof. Mruka w Poznaniu źle przygotowuje do pełnienia
    obowiązków służbowych....

    Pozdrawiam serdecznie

    Radosław Kowalski
    Headline PR - Poznań
    www.headline.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1