PracaGrupypl.praca.dyskusjespecjalista ds. PR - mylenie pojęć › Re: specjalista ds. PR - mylenie pojęć
    From: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: specjalista ds. PR - mylenie pojęć
    Date: Mon, 14 Jun 2004 10:13:22 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@193.19.140.126

    Stało się to Wed, 9 Jun 2004 12:15:09 +0200, gdy "mangha"
    <R...@t...pl> napisał:

    >Nie widzę w tym ogłoszeniu niczego, co byłoby sprzeczne z PR.

    No też nie widzę wiele sprzecznego, choć być może to stanowisko powinno
    nazywać się copywriter, bo dotyczy wyłącznie redagowania treści.

    Kłopotem polskiego PR jest ograniczanie się tylko do "press relations"
    jako taniego substytutu reklamy. Tymczasem komunikacja z "opinią
    publiczną" przez prasę to tylko wycinek.

    Robert

    ps. dla zainteresowanych PR, polecam newsletter firmy Pressence,
    http://www.pressence.com.pl/ - po lekturze paru numerów nauczyłem się
    więcej niż przez kilka lat studiów....
    (acha, nie mam nic wspólnego z tą firmą)