PracaGrupypl.praca.dyskusje"specjaliści" vs "reszta świata" › Re: "specjaliści" vs "reszta świata"
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "specjaliści" vs "reszta świata"
    Date: 17 Apr 2003 02:33:25 -0700

    "Marcin, Wiesbaden" <m...@g...pl> writes:

    > Powinien kosztowac tyle, ile M$ sobie wymysli, a ktos bedzie chcial
    > zaplacic.

    GDYBY robili to w sposob uczciwy, a niestety w wiekszosci nie robia.

    np. idziesz do fry's (siec sklepow z elektronika i komputerami) i
    kupujesz sobie jakis nieskomplikowany aparat cyfrowy (jako ja
    uczynilam bylam). w sklad 'paczki' z aparatem wchodzi plytka CD z
    oprogramowanie, do zrzucania tego na dysk - oprogramowanie oczywiscie
    malomiekiego na windowsy. mnie to na buty, mam za darmo program na
    linuxa ktory obsluguje ten aparat. poszlam wiec do obslugi i mowie, ze
    ja nie chce tego programu tylko aparat i nie chce za niego dodatkowo
    placic.

    a oni mi na to: aparat mozna kupic TYLKO w sprzedazy wiazanej z
    programem microsoftu, oczywiscie w cenie doliczona cena tego
    programu. end of story. powiedzialam, zeby sie wypchali, ja za
    podstawke do kawy nie bede placic $50 (no, powiedzialam to kulturalnie
    ale sens byl taki).

    w tym procesie ktory przegrali i beda zwracac kase tez poszlo o
    sprzedaz wiazana o ile dobrze pamietam.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net