PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-19 17:07:44
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

    > Pielęgniarkom i lekarzom typowo szpitalnym IMO faktycznie
    > za mało się płaci. Takoż _dobrym_ nauczycielom. I oni mają
    > rzeczywiście cholernie ciężką i odpowiedzialną pracę. Jak
    > trafia się rodzynek idealnie do niej stworzony, to ja tam
    > nie miałabym nic przeciwko temu, żeby nawet rząd wielkości
    > więcej zarabiał. Tylko nie mam pomysłu jak te rodzynki
    > z całego rozmemłańca wyłuskać ;)

    Ale zawsze w budżetówce będą biadolić, że za mało zarabiają.
    Popatrz: taki informatyk z budżetówki (instytucja, urząd) też
    biadoli, że koledzy z firm prywatnych zarabiają więcej.
    Tymczasem nikt mu nie broni iść do tej firmy prywatnej.
    Tyle że przy tym biadoleniu mówią się często o wyższych płacach
    takich, np. programistów, a sami nie mają o tym bladego pojęcia.
    Tymczasem wiele stanowisk w branży IT, w prywatnych firmach
    jest również nisko opłacana, na poziomie najniższej płacy.

    --
    Koziorozec[EOT]