PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-15 09:37:59
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    TaDeK <diq8j1$kk4$1@nemesis.news.tpi.pl> Saturday 15 of October 2005 08:47

    > W sumie otwarles mi oczy bo mam do wyboru:
    > a) pracodawce wyzyskiwacza nazywanego dzielnym biznesmenem
    > b) ludzi kaczora, ktorzy tego pracodawce udupia jak zacznie ludzia placic
    > zlodziejska pensje 500 zl

    Hm? A co Ci się aż tak pop.yło że doszłeś do TAK błędnych wniosków?

    Dzięki kaczyńskiemu większość pracodawców małych (a tych jest najwięcej, z
    90%?) którzy mogli płacić np. 900 pracownikowi, będą mogli płacić mu teraz
    około 500-600 - taki socjał zmusza do wyzysku.

    Albo zaczną wyzyskiwać (będzie praca niby na pół etatu a na serio na etat,
    no bo jak nie na etat to skąd się wezmą pieniądze dla firmy, tyle samo
    trzeba generować zysku, tylko większe obciążenia na nierobów),

    albo uciekną za granicę.

    Dobrze wyjdą na tym tylko lenie, nieroby, itd (zresztą tak właśnie wygląda
    statystycnie elektorat kaczyńskiego - ciemni ludzie ze wsi to największa
    grupa, a największa grupa wybierająca Tuska to wykształceni i/lub studenci
    głównie z miast).

    Zresztą, nawet nieroby i oszuści wyjdą na tym dobrze tylko na chwilę, jeżeli
    ta polityka będzie się kontynuować, to w końcu będzie za mało tych
    pracujących, trzeba będzie ich bardziej obciążyć - będzie jeszcze mniej.. i
    w końcu zostaną głównie bezrobotni, skąd niby wezmą pieniądze na te swoje
    zasiłki? a może dodrukują :P

    więc... czemu niby chcesz głosować na kaczkę dziwaczkę?

    --
    Rafał Maj