PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-14 22:17:38
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-10-14 23:55 , walcząc mozolnie z klawiaturą Immona w pocie
    czoła napisał/a:

    > Natomiast ja mam niesmak, jak ktos sie glosno obnosi ze swoja
    > dzialalnoscia charytatywna i swoja szlachetnoscia. Zwlaszcza gdy (nie
    > mowie tu o sobie) jednoczesnie milcza ci, ktorzy przypuszczalnie wydali
    > na to wiecej w przecietnym roku niz Ty przez cale swoje zycie.

    ups.. chyba ktoś mi dał prztyczka w nos. :)
    Nie uważasz jednak, że sugerowanie iż ktoś "głośno obnosi się ze swoją
    ..itd" w sytuacji gdy występuje pod anonimowym nickiem jest co najmniej
    nietrafne?

    Po drugie - nie uważam się za jakiegoś "superdarczyńcę". Rozmawialiśmy o
    czymś innym. A to czy komuś pomagam czy nie - samo wyszło.

    Po trzecie - i bardzo dobrze, że są takie osoby o których mówisz. Oby
    takich więcej.

    Po czwarte - nie ważne czy ktoś pomaga wydając część swojej niskiej renty
    (a znam taką osobę), czy wyda na to równowartość kilku luksusowych
    samochodów. I jedni i drudzy są potrzebni.