PracaGrupypl.praca.dyskusjeskąd pieniądze na początek › Re: skąd pieniądze na początek
    From: flyer <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: skąd pieniądze na początek
    Date: Sun, 23 Feb 2003 23:37:02 +0100

    a...@p...onet.pl napisał:

    > lokal to za duze koszty(nie sam
    > wynajem tylko przystosowanie zatwierdzanie i inne sposoby dymania nas przez
    > Panstwo ;)

    Jednym z moich n-tych pomyslow tez byla gastronomia i nie uwazam, ze
    Panstwo przesadza z wymogami - chociaz UP mogly by zrobic centra, gdzie
    na probe (czas ograniczony) mozna by wynajac pomieszczenia ze zlewem i
    kafelkami. Troche OT - przynajmniej dla mnie, legalisty, problem z
    lokalem jest chyba bardzo duzy.

    > szukam dzwonie oglaszam narazie nie ma odzewu choc ogloszen typu"zainwestuje
    > pieniadze szukam pomyslu" jest mnostwo.to pewnie znaczy ze chca zrobic z ciebie
    > walka

    Czesc z nich jest pewnie prawdziwa, czesc moze byc kredytami
    lichwiarskimi/mafijnymi - uwazaj. Pewnie zreszta dlatego nikt sie do
    Ciebie nie zglasza - szukaja ludzi nadzianych (willa, auto), majacych
    chwilowe ( :)) ) problemy finansowe - jest z czego skubac.

    > a moze dzialac na czarno?jak myslicie moze powinnam olac Sanepid j jego dziwne
    > pieniezno-chlonne przepisy ?

    Nie radze - jakies pol roku temu byl wydany wyrok na cukiernie (chyba
    ?), w sprawie zwrotu kosztow leczenia jej klientow - powodem byla sluzba
    zdrowia. Ogolnie - zmierzamy do gospodarki liberalnej, niezaleznie czy
    komus sie to podoba czy nie i wszelkie oszczednosci moga sie odbic
    negatywnie na producencie - wystarczy, ze zatrudnisz nosiciela, albo
    bedziesz chodowac w zlewie kultury bakterii (nie mowie o histerycznych
    reklamach Flasha) - juz masz kilkuset chorych i rachunki za szpitale i
    straty zyskow przez hospitalizowanych.

    Flyer

    PS. Na razie nie mam prawka ani samochodu, ale za jakis czas moze bede
    mial obydwa, wiec zachowam sobie kontakt - razem zawsze razniej ;).