PracaGrupypl.praca.dyskusje › sdfsdf

  • 11. Data: 2005-08-10 20:05:26
    Temat: Re: sdfsdf
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

    news:dddkk3$7mn$2@news.dialog.net.pl...

    > Chętnie zapoznałbym się ze źródłami badań (w celu weryfikacji
    > wiarygodności,
    > gdyż powątpiewam w prawdziwość tego twierdzenia), a w szczególności z
    > metodami badawczymi, ewaluacją i weryfikacją wyników przez miarodajne
    > czynniki. Inaczej ta enuncjacja ma wartość podwórkowej plotki, że Józek z
    > Marianem zrobili w garażu łazik marsjański.

    Sa opisane w ksiazce DeMarco i Listera "Peopleware" - po polsku wyszla pod
    tytulem "Czynnik ludzki". Generalnie ten efekt ma nie tylko kobieta, ale i
    np. niepelnosprawny - kazdy "nietypowy" czlonek zespolu.
    Ksiazke mam w innej lokalizacji niz obecnie przebywam, wiec jutro moge Ci
    podac konkretne namiary z niej na nazwiska tych, ktorzy te badania
    przeprowadzali.

    I.

  • 12. Data: 2005-08-10 20:25:16
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:pan.2005.08.10.19.54.39.677106@dog.home Wojtek
    <w...@d...home> pisze:

    > A ja dziwie sie, ze odrzucasz teze, ktora musi byc prawdziwa, zwazywszy
    > obserwacje zycia codziennego tudziez uwarunkowania
    > psychologiczno-fizjologiczne.
    A ja się dziwię konfabulacji, że coś odrzucam, skoro tylko proszę o
    wiarygodne źródła w celu weryfikacji. Dziwię się też pozbawionemu
    jakichkolwiek dowodów stanowisku, jakoby jakaś niczym wiarygodnym nie
    poparta teza musi być prawdziwa.

    > Uwazam, ze teza "Efekt wzrasta, gdy zespolow
    > jest kilka, a kobiete dostaje jeden zespol" jest jak najbardziej
    > prawdziwa.
    No to co? To, że Ty tak uważasz nie ma wartości dowodu. Zgodzisz się?
    Potrzebne są wiarygodne, zweryfikowane wyniki badań a nie bulwarowe opinie.

    Jotte

  • 13. Data: 2005-08-11 06:39:53
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "majkel" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Tymbardziej jak jest kobieta - bo zbyt "reprezentatywna" - odwraca uwage
    > malo reprezentatywnych informatykow od pracy - wydajnosc spada :).

    Za to podnosi się co innego ;)

    MS

  • 14. Data: 2005-08-11 07:33:24
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Marek HAGA napisał(a):

    > Za to podnosi się co innego ;)

    hm... morale...? ;-)

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]

  • 15. Data: 2005-08-11 12:30:40
    Od: darkstar <d...@N...pl>

    Dnia 10.08.2005 Jotte <t...@W...pl> napisa?/a:
    .

    > Ale co sie martwisz, przeciez nie bedziesz na to stanowisko aplikowal...

    no pewnie zabrzydki jestem i mam dwie dziury w z?bach i nieleczon?
    angine haha

  • 16. Data: 2005-08-11 12:42:45
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    .

    > no pewnie zabrzydki jestem i mam dwie dziury w z?bach i nieleczon?
    > angine haha
    Tego to nie wiem, wnioskowalem po wygladzie postu uwzgledniajac narzedzie
    przy pomocy którego powstal ;-PP

    Jotte

  • 17. Data: 2005-08-11 17:44:13
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

> [...]
    > Ksiazke mam w innej lokalizacji niz obecnie przebywam, wiec jutro moge Ci
    > podac konkretne namiary z niej na nazwiska tych, ktorzy te badania

    BRAWO!!! :)

    --
    Koziorozec

  • 18. Data: 2005-08-11 17:46:01
    Od: Technokrata <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Aug 2005 16:55:26 +0000 (UTC), darkstar wrote:

    > Witam
    > Czemu do pracy na stanowisku informatyka wymagaj? zdj?cia w cv?
    > Przeciez informatyk nie musi byc reprezentatywny.
    > Pozdrawiam

    Gdybyś przeprowadził 20 interview w tydzień bez ich nagrywania to byś
    wiedział czemu.

    --
    Technokrata
    "Każdy ma prawo do szczęścia, ale nie każdy ma szczęście do prawa."

  • 19. Data: 2005-08-11 19:25:37
    Od: Wojtek <w...@d...home>

    Dnia Wed, 10 Aug 2005 22:25:16 +0200, Jotte napisał(a):

> [...]
    > No to co? To, że Ty tak uważasz nie ma wartości dowodu. Zgodzisz się?
    > Potrzebne są wiarygodne, zweryfikowane wyniki badań a nie bulwarowe
    Dobrze juz dobrze. Chcialem sobie troche zazartowac, ale chyba nie wyszlo...
    Masz racje.

  • 20. Data: 2005-08-11 19:45:35
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:pan.2005.08.11.19.25.32.678890@dog.home Wojtek
    <w...@d...home> pisze:

    > Dobrze juz dobrze. Chcialem sobie troche zazartowac, ale chyba nie
    > wyszlo... Masz racje.
    Nie, no OK zakumałem już po odpowiedzeniu.
    Mam trochę niewyparzoną gę..., sorry - klawiaturę :) i często mi wychodzi
    wypowiedź mocniejsza niż chciałbym.

    Jotte