PracaGrupypl.praca.dyskusjesamozatrudnienie w Niemczech › Re: samozatrudnienie w Niemczech
    From: "Andree" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: samozatrudnienie w Niemczech
    Date: Fri, 11 Oct 2002 18:00:32 +0200

    > niemiecki masz dobry :)
    > ale ja nie mam tego czegos :)
    > moja zona i owszem ale ja nie :))
    > moze powinienes sie przejsc do urzedu ktory ci to wydal i spytac co i jak?

    No wlasnie, pytanie kto ma w porzadku i czy nie zmienily sie przepisy. Pytam
    na razie w teorii, bo na razie przechodzic na wlasna dzialalnosc nie
    zamierzam. Mysle jednak, ze to w Twoim przypadku nastapilo niedopatrzenie.
    Przeciez nikt nie jest w stanie kontrolowac, co wlasciwie robisz bedac
    informatykiem na "wolnej stopie". Tzn. mozesz na przyklad byc robotnikiem
    budowlanym z wolnej stopy. Jesli nie masz nic napisane, ze mozesz pracowac
    tylko jako informatyk, to chyba rowniez jest cos nie tak.

    Pozdrawiam,

    AnD