PracaGrupypl.praca.dyskusjesamozatrudnienie i były pracodawca › Re: samozatrudnienie i były pracodawca
  • Data: 2009-02-11 05:58:25
    Temat: Re: samozatrudnienie i były pracodawca
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Żeby dostać dofinansowanie musisz być bezrobotnym.
    Żeby otrzymać to dofinansowanie to zgodnie z ustawą (czy może
    rozporządzeniem - nie pamiętam) musisz być bezrobotnym minimum 3 miesiące.
    Ja co prawda otrzymałem po 2 tygodniach ale to był koniec roku i "rozdawali"
    żeby wykorzystać budżet. Z początkiem roku wcale nie musi tak być.

    W trakcie trwania umowy o dofinansowanie nie możesz być nigdzie zatrudniony
    na umowę o pracę.
    Jeżeli chodzi o ZUS - oprócz spełnienia podstawowego warunku, czyli
    nieprowadzenia DG w ciągu ostatnich 5 lat, nie możesz w ramach DG świadczyć
    usług dla pracodawców z ostatnich 2 lat, ale dotyczy to wykonywania prac
    zgodnych z zakresem obowiązków jakie miałeś jako pracownik u tych
    pracodawców.

    Pilnuj treści umów aby nie podpaść US pod samozatrudnienie.
    --
    Jackare