PracaGrupypl.praca.dyskusjerzeczoznawca majątkowy › Re: rzeczoznawca majątkowy
  • Data: 2004-07-02 19:07:29
    Temat: Re: rzeczoznawca majątkowy
    Od: "asia" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jeżeli mogę Ci doradzić to zainwestuj wspomniane pieniążki w język, dużo
    > bardziej opłacalne
    > pozdrawiam jurek
    >
    > Nie zgadzam sie z Tobą Jurku, co do inwestycji pieniędzy w język kosztem
    zdobycia uprawnień rzeczoznawcy majątkowego. Jeżeli ktoś naprawde interesuje
    sie nieruchomosciami, z łatwością przyswaja sobie wiedzę z zakresu
    nieruchomości to uwazam że jest to świetna sprawa. Oczywiście język też jest
    bardzo wazny - nie wątpie. Za tydzien mam egzamin konczący studia podyplomowe i
    nie zakładam że od razu zabiore się za praktyki i będe starała się o zdobycie
    uprawnień. To co mnie martwi w tym zawodzie to jest to że ludzie młodzi nie
    mają mozliwości zaistnienia na rynku, nie wzbudzaja one zaufania, które jest
    tak bardzo ważne przy wykonywaniu tegoż zawodu. Dlatego z góry załozyłam że
    odczekam 2-3 lata, oczywiście pracując w nieruchomosciach, i dopiero zdobędę
    się na zdobywanie uprawnień.
    Koleżance, która waha się nad decyzją, życzę powodzenia, wytrwałości i uporu w
    realizacji celu, który sobie załozyła- warto!