PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiazanie umowy, okres wypowiedzenia › Re: rozwiazanie umowy, okres wypowiedzenia
    From: "mhl999 " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozwiazanie umowy, okres wypowiedzenia
    Date: Mon, 12 Sep 2005 19:27:23 +0000 (UTC)

    Mori <NO SPAM@costam.pl> napisał(a):

    > Podpowiedzcie mi prosze, jak wymusic na pracodawcy podpisanie zlozonego
    > przeze mnie wymowienia z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Jezeli nie bede
    > mial podpisu, to teoretycznie on nie musi mnie puscic po ustalonym terminie,
    > albo nabazgrac mi w papierach ze sie niby zwolnilem z dnia na dzien nikogo o
    > nic nie pytajac. Widzialem juz pomysly by wyslac listem poleconym, chcialbym
    > jednak jesli to mozliwe juz jutro miec podpisany papierek (pracodawca nie
    > chce niczego podpisywac... a dzisiaj mocno przegial). Moge sie bronic jakims
> [...]

    troche mnie zakreciles albo ja juz dzis nie mysle.

    na twoim miejscu poszedlbym do niego wreczyl wypowiedzenie i poprosil
    o potwierdzenie odbioru na kopii. odmowic ci raczej nie moze. nie slyszalem
    o takim przypadku. choc rozni ludzie sie zdarzaja. gdyby jednak to:
    - idz ze swiadkiem albo zeby bylo zabawniej wezwij PIP na swiadka;)
    - wyslij poleconym piotytetem lub jakkolwiek to inaczej nazywa poczta

    jesli juz podpisze to obowiazuje cie okres wypowiedzenia.