PracaGrupypl.praca.dyskusjerozważania/narzekania programisty JEE na temat rozwoju..... › Re: rozważania/narzekania programisty JEE na temat rozwoju.....
    From: Arkadiusz Przechodzki <A...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozważania/narzekania programisty JEE na temat rozwoju.....
    Date: Mon, 27 Aug 2007 21:45:21 -0000

    Uwagi ludzi takich jak Kyniu sprawiaja ze zastanawiam sie czemu ta
    grupa nie jest moderowana,
    proponuje owa ignorancka blazenade skwitowac glosnym ha i nie
    zasmiecac tematu dla przyszlych jego czytelnikow.

    Poza tym, powaznie mnie zmartwiles, bo sam jestem na 3 roku studiow i
    zaczynam
    stawiac pierwsze kroczki w javie EE, do tej pory nie widzialem zadnych
    przeszkod i wydawalo
    mi sie to idealna sciezka rozwoju - szybki rozwoj technologii, duze
    mozliwosci, popularnosc,
    aktywnosc i pasja java community (open source ale tez dzialajace
    JUGi)....

    Dlaczego nauke Javy EE podczas studiow uwazasz za swoj najwiekszy
    blad?

    W wawie sa firmy aktywnie poszukujace programistow Javy EE i oferujace
    im
    dobre warunki rozwoju - przynajmniej z tego co mowia na spotkaniach -
    mowie o Javart, Decerto.
    Nie chce mi sie wierzyc ze wkladaja tyle zachodu w poszukiwania
    odpowiednich ludzi (jedno z takich
    spotkan prowadzil czolowy architekt oprogramowania, ktory z pewnoscia
    moglby spedzic ten czas bardziej
    produktywnie), oferuja sponsoring sciezki certyfikacyjnej, prywatna
    opieke medyczna i native speakera za free
    po to by znalezc ludzi do pisania widokow... To sie nie trzyma kupy. A
    szukaja wsrod ludzi ostatnich lat studiow -
    po ktorych nie mozna oczekiwac duzego doswiadczenia.

    P.S. Nie jestem na tyle doswiadczona osoba by podejmowac dyskusje na
    ten temat, przepraszam za ewentualne spamowanie
    ale zaintrygowales mnie ta opinia bardzo, to pierwsza negatywna ocena
    perspektyw zwiazanych z Java EE z jaka sie spotkalem.

    P.S.2 Mala uwaga / szczegol - jakis czas temu na pl.com.lang.java
    wywiazala sie dyskusja w ramach ktorej dowiedziono,
    ze nie ma czegos takiego jak JEE - jest Java EE lub J2EE ;) Taki maly
    LOL ;)