PracaGrupypl.praca.dyskusjerozpazpaczliwie szukajac pracy › Re: rozpazpaczliwie szukajac pracy
    From: "Helen Paar" <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozpazpaczliwie szukajac pracy
    Date: Sun, 28 Jan 2007 17:47:03 +0100

    Użytkownik "Joanna" napisał

    > mam 30 lat, sknczylam Uniwersyetet Wrocławski, jedne podyplomowe, drugie,
    > komputer itd.

    jak byś coś takiego mi powiedziała jako przyczyny żebym cię zatrudniła, to
    bym cię nie zatrudniła......
    bo zatrudnienie kogoś kto ma takie założenia ma skutki dla pracodawcy
    niestety nieciekawe - pracownik za bardzo wykształcony bardzo często jest
    totalnie nieprzydatny - na polecenie, zeby np iść do działu obok i przynieśc
    mi dokumenty, które tam są dla nas, albo na polecenie szybkiego skserowania
    jednej strony czegoś tam zaczyna się robić "nadęty" i niezadowolony, pracuje
    sie z nimi coraz gorzej i kończy sie to rozstaniem...
    a poza tym fakt skończenia wielu szkół nie oznacza dużej wiedzy, lecz często
    bardzo niewielką wiedzę na wiele tematów;
    wolę człowieka wykształconego w jednym kierunku - mi w danym momencie
    przydatnym, lub w ogóle mniej wykształconego, a chcącego się uczyć, chcącego
    pracować, oraz będącego dyspozycyjnym - tu zaznaczam - w godzinach swojej
    pracy, gdyż dla mnie dyspozycyjność nie oznacza całodobowego bycia w pracy,
    lecz oznacza, że wtedy, kiedy pracownik jest w pracy, jest w niej po to aby
    być dyspozycyjnym dla zakładu pracy.....

    to tak z punktu widzenia kierującego zespołem
    może się przyda (na przykład nie koniecznie wpisywać w CV wszystkie zrobione
    podyplomówki)
    pozdrawiam
    helen paar