PracaGrupypl.praca.dyskusjerozpazpaczliwie szukajac pracy › Re: rozpazpaczliwie szukajac pracy
    From: "tukan" <t...@...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozpazpaczliwie szukajac pracy
    Date: Sat, 27 Jan 2007 22:30:13 +0100

    Joanna wrote:
    > Skończyłam historię i podyplomowo dziennik i PR, a także marketing i
    > zarządzanie podyplomowo.
    > Mój chłopak ostatnio osiąga szczyty w dołowaniu mnie i stwierdził, że
    > środnio umiem obsługę komutera...
    > Nie php nie znam:)
    > Jest mi zle, rozpada mi się związek i ta praca.
    > Przepraszam, ale jak napisze tych pare słów i ktoś mi odpiszę, to nie
    > czuję się taka samotna..

    Przeszukaj sobie archiwum tej grupy na google.pl. Swego czasu
    dużo było wątków nt. _skutecznego_ poszukiwania pracy.
    Jeśli czujesz się załamana to nie słuchaj chłopaka, który jeszcze
    dodatkowo pogrąża Cię, ale poradź się kogoś kto pozytywnie
    nastawia do życia. Moja siostra chodziła np. do psychologa,
    inni chodzą na kursy dot. autoprezentacji, pisania CV, LM.
    Ja np. oddawałem się swojemu hobby i w przerwach szukałem
    pracy, ale aktywnie, i nie wysyłałem setek CV, wolałem 1-4
    na tydzień niż spamować pracodawców :)