PracaGrupypl.praca.dyskusjeroznoszenie › Re: roznoszenie
    From: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: roznoszenie
    Date: Sun, 16 Jan 2005 21:51:54 +0100
    Sender: o...@o...pl@gw2.interpc.pl

    adasiek w news:cself8.1ec.1@podolany.art.pl napisał(a):

    > jestes w glebokim bledzie, jesli tak sadzisz;

    Jestem w głębokim błędzie jeśli wierzę w to co piszę, czy sądząc, że ten
    przykład jest trafnie dobrany? ;-)

    html
    > nie tylko ta jedna osoba;

    To nie miał być przykład sposobu zastosowanego przez jedną osobę, ale mało
    popularnego, a jednak skutecznego. Oczywiście powtórka z rozrywki będzie
    mniej skuteczna, jednak nie można wykluczyć, że nie przyniesie oczekiwanego
    rezultatu i o to również się wątek rozbija.
    Po drugie zwróć proszę uwagę na to co dokładnie napisałem. Uważasz, że
    byłoby inaczej, tzn. wielu napisałoby - tak, to jak najbardziej ma sens? Mam
    wątpliwości. Ale to wyraziłem także w tamtym akapicie ;-)

    > metoda szukania pracy poprzez wykupienie billboardu
    > nie jest wcale takim rzadko spotykanym procederem;

    W Polsce to ja miałem okazję jedynie poczytać o takim jednym :-)

    > w ten sposob pracy mozna szukac chociazby w agencji reklamowej ;-)

    A czy ja to neguję? :-)

    > poza tym sorry, ale wykupienie reklamy i podanie na niej tylko
    > numeru telefonu, a pisanie listu motywacyjnego "szukam pracy blisko
    > placu Cyryla Ratajskiego, bo i tak musze odprowadzac tam codziennie
    > Madzie do przedszkola", to sa dwie zupelnie inne sprawy;

    To są sposoby na znalezienie pracy - indywidualne sposoby. Uważasz, że ja
    zachęcam do wykupowania billboardów? ;-) Jeśli tak to kompletnie nie
    zrozumiałeś o czym piszę. Ja osobiście bym tego nie zrobił, ponieważ w mojej
    ocenie bilans ewentualnych zysków i strat jest nieopłacalny - za duże
    ryzyko. Ale zamieściłem ogłoszenie w serwisie internetowym, chociaż dla
    wielu nie ma to większego sensu. Uznałem, że nawet jeśli szansa znalezienia
    w ten sposób pracy wynosi 1 do 100 000 000 000 000 000 000 000, to jednak
    jakaś jest, a koszty jakie w związku z tym muszę ponieść są akceptowalne.
    Wzmianka o możliwości znalezienia pracy metodą, jaką nikomu innemu się to
    nie udało nie była zachętą do poszukiwania takich metod (chociaż jeśli ktoś
    lubi taki sport to dlaczego nie). To był po prostu sygnał, że jeśli ktoś
    jest gotowy ponieść jakieś koszty to niechaj tak zrobi, a nie ogląda się na
    innych.

    > nie wiem, co mozna napisac w LM roznoszonym do np. wszystkich
    > firm branzy XXX w danej dzielnicy;

    Ja też nie, ale to nie moje zmartwienie. Nie wiem też czy Justyny, ponieważ
    nie zasygnalizowała tego :-) Ona zapytała, czy ma sens taki sposób
    poszukiwania pracy. Moim zdaniem - każdy sposób poszukiwania pracy jest
    dobry. Człowiek zaś powinien wybierać wszystkie te, z których korzystać
    może. Odbieranie sobie szansy nie dlatego, że nie ma się takiej możliwości
    ale dlatego, że ktoś powiedział - "to bez sensu, mnie się nie udało"...
    uważam za bardzo dziwne zachowanie :-)

    pozdrawiam
    Greg