PracaGrupypl.praca.dyskusjeroznoszenie › Re: roznoszenie
    From: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: roznoszenie
    Date: Sun, 16 Jan 2005 14:12:52 +0000 (UTC)

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching R. i p. write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of nie, 16 sty 2005 at 13:52 GMT

    >Mam takie pytanie: czy roznoszenie CV i LM po firmach, o ktorych malo wiem,
    >tylko adres wlasciwie i branze, ma sens? Chodzi mi o to czy to wypada isc do
    >firmy o ktorej nic nie wiem prawie w celu zostawienia tam swoich
    >dokumentow. Jestem poczatkujaca w poszukiwaniu pracy i stad moje pytanie. :)

    Ja tego typu numer zrobiłem. W nowym mieście, w którym nie dysponowałem
    znajomymi, wtykami, wiedzą o rynku itp. Panorama Firm, książka telefoniczna,
    plan miasta, i lecimy kwadratami. Rozniosłem ~100 sztuk (a opaliłem się przy
    tym! :), co zaowocowało trzema rozmowami kwalifikacyjnymi (z czego dwie były
    nieco "na szybciora", na zasadzie "no jak już tu pan przyszedł...") i posadą
    z której jestem zadowolony. Aha, firmy w której obecnie pracuję nie miałem na
    liście, znalazłem ją przypadkiem, odwiedzając firmy położone po sąsiedzku.

    Teraz jak na to patrzę, to był to krok dosyć desperacki. Ale zadziałał 8)

    Aha, "normalnie" też uderzałem - z ogłoszeń w gazwybie, internecie, itp.
    Skuteczność wcale nie większa...

    Pozdrawiam,

    KT
    --